cialindroth.blogg.se

alldagliga saker i livet

Underbara berlocker på mina hundar!

Publicerad 2013-12-10 16:30:00 i Allmänt,

Idag var min underbara vän Anna här, det är alltid så skoj när hon kommer, det är lätt att prata med henne och det är aldrig långt ifrån skratt- Anna är lite av en konstnär - hon gör smycken i alla dess former och idag visade hon mig berlocker som hon har gjort - helt under bara -nedan en bild som visar hur dom ser ut - på dessa bilder är det hennes egna katter-jag själv beställde givetvis på mina hundar
 
Vill du beställa berlocker du också ta kontakt med mig - ordna en bild på dig - ditt barn eller kanske barnabarn
Pris för bara berlocken är endast 95:- vill du ha kedja till så kostar det 150:-
 
Har du flera djur på en berlock kan det bli svårt att få plats med namnen-men har du bara en bild så bör du också skriva vad som skall stå på berlocken- jag kommer att ha mina på hundarnas halsband om det inte blir för stort - annars kan man ha det i en länk på foten eller armen - man kan också få i olika storlekar jag bestämde mig dock för att ta den lite större så bilderna syns tydligt skulle tro att dom är cirka 5cm i omkrets
är du intresserad...
Anna säljer också smycken hon gör själv, vill du ett specialdesignat smycke ordnar hon det med
Vill du kika på hennes smycken kan du besöka www.fabolousdesign.se
väl mött
 
 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2013-12-11 17:51:15

Du är för go. Tack snälla Cia för de fina orden.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela