cialindroth.blogg.se

alldagliga saker i livet

Lugn dag

Publicerad 2013-12-14 21:46:00 i Allmänt,

Idag var det menat att en familj skulle komma, men deras yngste son blev sjuk, han hade kräkts..och nej tack sånt vill vi inte vara i närheten av idag.
 
Bosse stack iväg på en fest hos grannarna, jag tackade nej då det var menat att jag skulle ha plåtat men nu blev det inte så, men däremot tog jag ner mina egna vovvar i studion en stund
 
Luna börjar sakta men säkert att återgå till den Luna hon var innan steriliseringen, såret ser underbrt bra ut och det känns kanon
 
Bad Luna kägga sig på rygg så denna bild kan ni se att såret ser fint ut
Självklart vart det lite bilder på miin andra stjärna Champis också, här fick hon pröva en av nissarnas mössor,jag är ingen älskare av julen kan jag ärligt säga, kostar mest pengar,men det är bara att bita ihop...snart är det över!
En bild på båda 2 blev det också, hundarna gillar att vara med i studion, men inte för länge
Kolla läget på bådas framtassar, snacka om lite nonchalant lägga benen i kors:-
Jag älskar Er Champis och Luna

Nu blirdet lite glo på teve alltid finns det någotatt somna till !
 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2013-12-16 18:06:49

Dina små bebisar är så himla fina.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela