cialindroth.blogg.se

alldagliga saker i livet

Jultider=Stresstider

Publicerad 2013-12-19 08:31:00 i Allmänt,

Ja vet att många älskar julen - men jag har sen många år tillbaka bara fått   nästintill ångestliknande tankar så fort den närmar sig....Det ska handlas mat det ska handlas julklappar det ska julstädas det ska julpyntas...mm mm skulle ju kunna sagt julbaka också fast sånt pysslar inte jag med och det är av en enda enkel anledning JAG KAN INTE BAKA.... möjligtvis fina sandkakor..men vem vill bjuda på sandkakor???
 
Well nu hörde min stora syster av sig till mig angående Julen - det slutade med att vi ska sammanstråla alla samman här hos oss, med Lenas barn och barnbarn, att träffas är ju aldrig helt fel iallafall så det ser jag fram emot
Alla pratar om att pynta granen...ja det har väl jag med gjort...inte granen kanske men ändock
 
Har varit många fotningar också, men har också fått en del avbokningar i sista stund så dagens fotning försvann i ett telefonsamtal då deras bil blivit stulen under natten, man får fan i mig inte ha något ifred alls längre..
KAN INTE FOLK LÄRA SIG VAD SOM ÄR DITT OCH MITT ?????
I år har jag några fotningar kvar idag vart det ledigt då, men både imorgon o resten av helgen ska jag spendera i studion, jag trivs som fisken i vattnet.
 
Jag önskar Er alla en underbar jul och hoppas att ni ska få mysa med nära o kära
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela