cialindroth.blogg.se

alldagliga saker i livet

Iskalla droppar

Publicerad 2013-12-08 08:03:00 i Allmänt,

Vaknade kl 0400 idag, klev upp gjorde morgonsysslorna så som sätta på det livsviktiga kaffet och göra ordning den tråkiga kaviarmackan...
Gick ut för att ta ett bloss... det var som att få ett knytnävslag mitt emellan ögonen.. jag har nu fattat ..det är vinter... Men jag gillar ju inte vinter-tycker det är en onödig årstid..jag tycker ibland att det kan vara vackert med vinter.... men då endast på vykort!
Belysningarna på vinter är också vackert man blir lite varm att se alla dessa olika former av belysningar både högt och lågt, Bosse har slitit med julbelysningen hos oss...bland annat blev det isdroppar som vackert skimrar i just isblått
 
Luna är ganska så gott som återställd, hon vill väldigt gärna leka med sina bollar igen men som sagt vi får vänta lite med det ett tag till...ingen av oss vill ju att såret på magen ska gå upp, Champis har undrat varför Bossiga Luna inte varit så bossig under denna tid, konstigt nog har hon inte utnyttjat situationen heller, utan varit Lunas lilla anställda även under denna period!
 
Jag vet att många av er har era rumpor på hundmässan idag, önskar er alla lycka till, önskar att jag med kunde åka dit, men jag tycker att det blir för mycket folk, det blir svårt att gå, men nästa år kanske! :-
Ha en iskall dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela