cialindroth.blogg.se

alldagliga saker i livet

Hundskålar hundgodis och assistenter

Publicerad 2013-12-04 07:38:00 i Allmänt,

Igår kom också Lina över, en kanongo´ tjej med båda fötterna på jorden och ett hjärta som slår för alla djur, att det inbakat i det paketet finns humor och rappa kommentarer gör inte saken sämre.

Lina har haft sin svenska rumpa i norge, då hon var där & tävlade med en av sina vovvar (Trigger)
med sig hem hade hon 2 st söta hundskålar, dock inte till mig men till Champis och Luna, tack Lina det var kul att träffa dig, vi ses nog snart igen..

Med sig hade hon Arwen, en ras som jag kallar för fralla,
(FRANSK BULLDOG...låter inte det som Fralla i era öron?) men då får jag bannor av Lina för det är inte dom som kallas för det..... jag får väl säga limpa då kanske... hur som haver , Alwen är underbart söt liten hund och hon har ett härligt temprerament, tennisbollar är en av hennes favvisar ... man blir lika paff när man ser henne med en tennisboll i munnen som när man ser Lunas (inte att blanda ihop med LINA nu) med desamma i munnen!
 Mer bilder på "Frallan" finns på min hemsida: cialindroth.se
Tack Lina för trevligt besök!
 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2013-12-04 08:08:44

😂 det är ju fralla jag säger dom kallas! men inte bullar..😂😂😂😂 garvar ihjäl mig.

Postat av: Cia

Publicerad 2013-12-04 11:19:32

Vart lite bakvänt .....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela