cialindroth.blogg.se

alldagliga saker i livet

Fotningar

Publicerad 2013-12-20 08:53:00 i Allmänt,

Godagens!
Ja idag har jag inget inbokat mer än att det ska handlas lite inför julen, ska bli skönt när det är klart gå i butiker nu när dom mesta människor är helt hysteriska puttas och knuffas, bråkar om priser...JULTID
 
Igår hade vi först Zicco här, en lugn hund som knappt märks, efter att han lättat så kom Jojo och Ringo,också underbart snälla o goa hundar.... men jag tror jag höll på att snubbla på dom 48 gånger, när jag laga mat så skulle dom ligga precis brevid, o om jag gick åt sidan ja då reste dom sig också... det var riktig snubbeltråd tillsammans med dom igår, dom gick hem till sig (i ärlighetens namn så kom deras husse o hämta dom) vid 18... vid18,30 kom Zicco tillbaka - börjar kännaslite som hunddagis här,men det är kul o snälla hundar så vi ser det inte som jobbigtvare sig jag eller Bosse!
Jojo i köket
 
Madde kom över igår med sin söta son Alexander, dessutom hade hon med sig Collien Kira samt den söta lilla blandraskillen Harry, vart lite bilder i studion både på hundar och ungar men det flöt på smidigt i studion odet gick snabbt
 
Harry och Kira
Alexander i sin tomteutstyrsel
 
Madde och jag tog en fika innan hon for hem, sen var det bara att sätta sig ner och äta, kände mig rätt seg
Är otroligt trött på kvällarna, men nu sover jag sämre än vanligt på nätterna ...om jag får sova en hel natt nu så skulle jag bli så lycklig.... den som väntar får se , ha det gott alla vänner
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela