cialindroth.blogg.se

alldagliga saker i livet

Dan före dopparedagen

Publicerad 2013-12-23 16:21:52 i Allmänt,

Då har vi landat här igen...dan före doppardan...
Jag har sagt det förr och jag klämmer fram med det igen ...är inte något större fan av julen
Det som jag ser fram emot är att min lilla Jenny kommer hem och det är alltid skoj oavsett det är jul eller ej
 
Sen kommer en av syrrorna också hennes 2 barn o barnbarn Micke skall ta med sig en hund som Backus..tror jag, jag hoppas att det skall gå bra, Luna kan vara lite ettrig mot andra hundar speciellt efter kastreringen...hormonförändringar säger veterinären men det kommer förmodligen att gå tillbaka...
 
Sitter nu och väntar på att potatisgratängen skall bli klar, Jenny skall komma ...sen blir det att kasta mat i ansiktet igen..Kvällen blir nog mest i ryggläge i soffan och förmodligen kommer jag ha slocknat ganska så snart efter det.
 
Önskar er en God jul och därefter ett gott nytt år !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela