cialindroth.blogg.se

alldagliga saker i livet

Dagens fotning med underbart söta lilla Dylan 10 månader

Publicerad 2013-12-04 17:19:00 i Allmänt,

Tack Lady Croft och din man som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på, mitt minne är faktiskt jättebra-men intensivt kort
 
Det vart lite julbilder på den lille Dylan som jag inte kommer att visa här idag, då kanske jag förstör något julkort som skall skickas - inget roligt att redan ha sett det isåfall

Lilla Dylan var en glad liten kille med ett smile som täckte hela hans söta ansikte mest hela tiden - pappa stog bakom ryggen på mig och gjorde massa roliga saker...kanske hade jag skrattat lika mycket om jag bara vänt mig om:-
Tack ska ni ha hoppas att vi ses igen!

Glada Dylan-10 månader
 
Luna mår lite bättre nu, inte helt återställd men får nog kallt räkna med 3-4 dagar innan hon är
min gamla vanliga Luna igen, jag blir verkligen ledsen att man inte kan ta deras smärtor...Nu håller jag tummarna att dagarna skall gå fort så Luna blir bra igen!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2013-12-04 19:56:55

Hej Cia!

Vad roligt att du börjat blogga. Nu ska jag försöka följa vad som händer här :-) Du är superduktig som fotograf och jag tycker det är kul att du börjat fotografera människor också.

Hoppas allt är väl med dig och de dina! Håller tummarna för att lilla Luna snart ska vara sitt gamla vanliga jag igen.

Kram Mia

Postat av: Cia

Publicerad 2013-12-05 04:30:55

Hej Mia .... tack för snälla rader, vi får se hur länge det håller i med bloggen .. men en gång i tiden tyckte jag det var kul att skriva ! ha det bra o tack för att du kom hit hit
Kram

Postat av: Lindha

Publicerad 2013-12-05 09:55:10

Du är så himla duktig! Du tar verkligen fantastiska bilder :). Så om man behöver dig för någon större tillställning så vet jag vem kan kommer anlita, bästa Cia! Ha det bäst!
Hoppas Luna mår bättre!

Svar: Vad gullig du är Lindha tack för snälla ord//Kramen
carina Lindroth

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela