cialindroth.blogg.se

alldagliga saker i livet

Besök

Publicerad 2013-12-13 19:24:00 i Allmänt,

Idag kom Katarina över , alltid lika skoj att ses, det vart lite fika lite snack och sedan hjälpte hon mig med att klippa klorna på vovvarna, det gick riktigt bra idag, annars brukar hundarna yla..INNAN hon börjat att klippa.
Tack för all hjälp Katarina!
 
Sen ringde Jessica, hon kom över med Lilla söta Emilio - vi satt o fikade o snackade lite allmänt,tog sen en tur ner i studion-plåtade lite bilder på lilla söta Emilio-en riktigt liten go o gla kille-
När dom gått hem så skulle jag sätta mig framför datan jag skratta gott för mig själv-Emilio hade varit o tryckt på all knappar som finns på databordet-så jag fick göra lite inställningar för allt skulle funka igen
Jessica hade även sin vackra hund med sig-det är en spansk gatuhund-mix-så man vet inte vad det är för  raser i henne ... men vacker är hon
 
Sen aktiverade jag hundarna lite - sök av kyckling mycket poppis hos båda-försöker göra bitarna så små som möjligt för att vi skall hålla på en stund-dom verkade nöjda, men hade säkerligen inte tackat nej till lite till
 
Nu har jag landat i "stand by läge" i soffan ett öga på dataskärmen det andra på tv:n
Verkar vara mest skit på tv:n ikväll... inget att somna till!
önskar alla en trevlig Lucia
 
 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2013-12-14 19:16:20

Åh vad fina kort.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela